Saturday, August 16, 2008

Starlight ! ;]





Нетипично се разпадам
и се призимявам на меката трева
листенца маргаритки се заплитат из косите ми
а слънцето нетърпеливо шари
из страните ми
играе с лъчите си
по лицето ми
и прави странни светлосенки..

Дъжд от образи
се влива в очите ми
и цветовете като водопад
се разбиват в тялото ми - река
и продължавам все така спокойна
да си мечтая
в ранната утрин
усещам как сутрешно
ми е леко лимонено
само че не ми горчи а ми е сладко...
и се събуждам
но не на тревата
а на леглото ми , сгушена в възглавницата..

Всяка сутрин ако бях се будила до тебе
сигурно и бонбонено би ми било
има ли нещо по хубаво от това
да се унасям
от лазурената ти усмивка
и да се събуждам с нея..

разтапям се в ръцете ти
усещам само
как краката ми се жилират
подгъват
и как рефлексите ми се забавят
и ставам адски непохватна
как сетивата ми блокират
защото съм тотално
омагьосана
само и единствено от тебе..

някак си някак си
ставам обратно часовниково стрелчеста
и губя контрол над себе си
кръвта ми започва бясно
да минава
през всяка една артерия
а сърцето ми бие с
200 км в час
готово да катастрофира
в първата мантинела ,
защото ти
го подлудяваш .

сияя сияя от щастие
и ми иде да подарявам усмивки на всеки
да рисувам усмивки
да крещя с усмивка
колко колко
ми е добре..

като малко момиченце
седя ,
потопила краката си
в водата
смучеща лимонче
наслаждавам се на слънцето
и си мислех , колко те обичам :)

0 коментара: