Wednesday, October 06, 2010


The loser wins




и всичките си думи понякога
ги чувствам грешни
някак незапомнящи се , и не свой..
някак не на място , ужасно смешни
независимо как звучат и колко са на брой..
въпреки че животът продължава
в мен живеят толкова и много отминали неща
и въпреки всичките си думи и действия
нито едно на миналото , просто не повлия.
В главата ми живеят спомени и хора
които успяват да блокират пустото сърце
и сега съм просто адски неспособна
защото цялото във лед е , изкъртено на две
и не искам вече хора - никакви!
и думи също
щом не успяха да спрат никой те..
за какво са ми , те не изразяват мен
а някой друг , който е ужасно мъртъв днес..
и всичките не-та плъзнали са като зараза
и не чувствам и не мисля и не искам НЕ
като етикет залепени са вътре
в тялото ми , невидими за теб.
и цялата съм пълна със забрани
не обичам , нe разбирам себе си , аз съм шизофреник
и двете Петя са ужасно крайни
полюсни и наистина зимата вилнее
в едната доста често , damn?!

I tried to make a difference
But the only thing that changed was I gave you distance..





0 коментара: