Monday, June 16, 2008

I found you :P




Винаги съм се замисляла
за ударите на сърцето ми когато съм с тебе
за това как ускорява и забавя едновременно
за ритъма който е непостоянен
и който само ти можеш да предизвикаш
само ти можеш да спреш дъха ми
да накараш кожата ми да настръхне
да докараш лека усмивка в края на устните ми
да се чувствам в някой сън когато съм с теб.

Всяка вечер се завивам само с мислите ми за теб
и в съзнанието ми само ти живееш ,
само този твой образ , който леко се мусиш
а когато те погледна се усмихваш
и тази усмивка е по сладка
и от най хубавия шоколад
и по истинска и разкошна
от всичко , което този свят може да ми даде.
Би си помислил , че си губя времето
в излишни сравнения и глупости ,
но нито една дума не е достатъчна
за да изкажа това което
кара сърцето ми да цъфти като цвете.

Преди си вървях по пътя на вечното отчуждение
само с един единствен звук отекващ в главата ми ,
сега има много звуци
сега ме оцветяват много цветове
и дори ежедневието ми да ме скапва
единствен ти ме разведряваш
и ми връщаш отново вярата в хората , в света
ти ми даваш тази надежда ,
която всеки друг ми отнема
и тази сигурност ,
която откривам в прегръдките ти (:


Понякога прекалено
Облачна се чувствам
и ти ми говориш
но не ти отвръщам с дъжд ..

страдах от нужда
която ме разкъсваше
сега всяка една рана зарастна
и не ме боли нищо,,

устните ми искат
да пишат по твоите
да изпишат всичката
любов ,
която изпитват
и никой друг
няма да ми е по скъп от тебе
сега мой устни пишете..

p.s And I'm happy that I found you (:

0 коментара: