Friday, May 30, 2008


Smell Of Spring




"Everything is all I have to give you
And I'm afraid it ain't enough"

Дишам заедно с навика
машинално се събуждам
протягам ръце
и ставам ,
чувствам се като робот ,
който прави всичко
по инерция
без умисъл , просто защото
така трябва.

Ако можех да се саморазчупя
най накрая да стана красив лебед
вместо това лутам се
в предишни мой образи
и се чуда какво е щастието?
бродя из мъгла ,
която ми пречи да стигна
до крайната ми цел
и винаги се отказвам
и тогава мъглата
изчезва и виждам
колко малко ме дели
от крайната нужда..

Но няма да се предам повече
и никоя мъгла няма да е достатъчно
гъста за да ме спре.

Готова съм да поема риска
да катастрофирам отново
да се разбия в скалите -
скалите на отчаянието
дори да ме погълне
аз ще вярвам
и ще се надявам
че всичко ще е наред ,
а то би било
щом ти си до мен ,
защото ти си моето слънце
и ме докосваш с най
нежните лъчи
и само пред теб
мога да бъда това момиченце
което всъщност съм
и няма нужда да се преструвам ,
защото ти вярвам
и знам че не би ме наранил
поне не и умишлено.
Защото те обичам
защото тази любов
я чувствам така невинна
и истинска
и до преди време
даже не подозирах че мога
да я изпитвам..

А аз лъжа всички винаги
дори и себе си ,
жалко че не мога да се заблудя сама.
не мога да заблудя сърцето.
играя роли , които не ми отиват
но въпреки това никой не подозира
какво е времето вътре в мен.

Между мене и светът
има една стена ,
никой не може да я разруши
никой не може да я премине
но тебе мога да допусна
отвъд нея
бих ти показала моя свят ,
защото когато те гледам в очите
виждам и намирам
всичко от което имам нужда
защото те обичам , да..
обичам те.

to my precious sunshine ;]

0 коментара: