Friday, May 09, 2008

The Nicest Thing

"All I know is that you're so nice,
You're the nicest thing I've seen.
All i know is that you're the nicest thing
I've ever seen "





Полепнали лъчи по кожата ,
предизвикват усмивка
играят си с всяко изречение
обвиват го в чувства
шепнат много думи - разпиляни думи ,
като листа , думи
и нито една не е достатъчна
да опише тази еуфория
загнездила се вътре в сърцето
изпълнила съзнанието ми
само с един единствен образ - твоя.

Изтрих си перманентното черно ,
нямам нужда от него вече
ти ми показа различен свят
под друг ъгъл с много цветове
разкриващ ми една пъстрота
достатъчна за да обрисува
цялото ми същество.

Вече въздуха не е така задушен
втрисащ с леденият си хлад
миришещ на зима
на минало.
вече не искам да гледам назад
не искам да се обръщам.
Всичко е нежно , ефирно
памучно и леко
потъва в един невидим танц
ти и аз..и никой друг!

С ненаситност отварям очи
жадна за пейзажи , за хора
за нощи и дни
като този , когато
ти си така близо до мен
и аз опряла глава
на гърдите ти
усещам всеки удар на твоето сърце.

Ще се разгъна в обятията ти
по всеки един параграф
само ме
прегръщай!

ти като най чистия звук
се впи в съзнанието ми
и изпепеляваш сърцето ми
не е тихо , то бие!
няма никой , който
да чувствам по добре
до себе си , защото
ти отмиваш скръбта от мен
с нещо което недоизмислено
е по красиво и от най естесвените неща
от празната улица с светещите лампи
от червеното на залязващото слънце
от босите ми крака , стъпващи
на гладкия пясък , толкова фин
толкова мек и несъвършен ,
по истински и от най топлия бриз
играещ си с косите ми
и от най съвършенните думи
галещи нечие его.

Ако ти беше моето море
аз бих била солта в него
ако ти беше моя бряг
бих била твоята вълна
и бих докосвала с нежност ,
о блян мой :)

0 коментара: