Wednesday, March 21, 2012


Trials of the past



Ако лятото на мечтите ти
някога се износи
то почакай следващата пролет
за да разцъфтят извън себе си.
ако извън болката ми
нямаше друго освен още болка
най вероятно бих се самоизкривила
бих се обсебила в собственото ми огледало
бих се обесила
бих се умъртвила
бих разчупила болката
докато аз не се превърна в нея.
липсата , разпростираше пръстите си
от гранит и студ
върху ледената ми плът и гореше от студ.
бях едно огнище и не тлеех
въглените ми ги хвана слана
само когато влизах обратно
в собствената си мъка
усещах , и крещях , и дерях - кожата си ,
чупех кокалите си
още болка , за да не усещам старата..
отвратителна зима
с вкус на тамян
само че не прогони
собствените ми демони
поне се научих да ги държа на каишка.
боли ме , защото те няма..
защо те няма.
защо..?


"И когато търся теб , намирам само спомени.."

0 коментара: