Wednesday, January 27, 2010



I against I




До крайност се изяждам
изцеждам се
изгубих си смисъла
изгубих си вярата
надеждата закопах
във вледенената земя ,
а любовта убих..

Променям себе си външно
а отвъртре не мога да се оправя ,
не мога да се адаптирам
вместо това
гния все по навътре
и чернилката се впива жадно
в сърцето ми ..

Лъжа себе си , лъжа другите
лъжа всички
не съм добре
не искам да го признавам
дори написано
ми изглежда толкова страшно
толкова жалко..

Мъкна си демоните всеки ден
виждам ги в огледалото
виждам сенките им зад мен
усещам мъртвешкият им дъх ,
острите им нокти ,
как се впиват в мен
инжектират
нова доза - себеотрицание..
превръщащо се
в самосъжаление..

нямам сълзи за никой
нямам пулс за теб
нито за нея или който и да е
мъртва съм
а още бродя по
шибаната земя..

проклети да са
скапаните ми чувства
отричам се от тях!

аз съм тъжният вълк
виещ под
луната всеки ден
оплакващ
собственото си сърце
душащ се в самотата ,
която сам впримчва в себе си!

нямам очи
за вашите погледи
нямам думи
за собствената си болка
нямам дробове
за скапаният ви въздух
нито душа
която бих оплаквала..
нямам очаквания от вас
и вие нямайте от мен
провала е в мен и аз в него!!!!

0 коментара: