Tuesday, February 02, 2010

"понякога даже писането не помага
и ти си сам с това което те
убива
и безчувствието на
стените прониква
в теб
а там в ъгъла лежи една
бутилка –
твоят последен приятел, твойта последна любовница,
другата ти клавиатура."

- Чарлз Буковски <3


късно е или е рано
близо три сутринта е
пия горчиво кафе
мразя вкуса му
и въпреки това го пия
някак си ми напомня за теб..

Краен свят
с крайни хора
гонещи крайни срокове
на ръба на собствената си крайност
пред края на себе си ?

Писна ми от етикетите
от маските
от самовглъбеността
и от собствената ми
черупка ми писна..


Бягаме от себе си
и чакаме някой да ни
спаси ,
но и днес не се появява
рицарят с белият кон

продължавам
със списъка с
не-та за деня
задавям се със тях
и с какво
не трябва да бъда
и не трябва да правя
и да не мисля..

мразя липсата ти
мразя я всеки ден
и нощ
и следобед
и по обед
мразя я..

като киселина
разяжда
всичко
в мен..

:/


0 коментара: