Wednesday, February 03, 2010


From this day..




Вече няма значение си казвам
а дълбоко в себе си знам че греша
вече няма да мисля за тебе
вече ще те забравя
вече няма да гледам нашите снимки
няма да си припомням какво ми казваше
вече няма да бъда себе си
вече няма да ти кажа , че те обичам..
вече..

иска ми се
да отида на другият полюс
за да съм достатъчно далече
не че километрите
биха променили нещо
иска ми
се да изпия
всичкият алкохол на света
и да взема всичките наркотици
стига след това да те забравя..

не знам
как бих могла да
бъда твоя приятелка
не знам
но ще променя факта
ще заключа
всичко в голям съндък
и ще го обвия
с огромни вериги
тежки и дебели
и ще го изхвърля
дълбоко в морето

нека чувствата ми изгният
нека никой друг
не успее да
ме накара
да се чувствам така
жалка и уязвима
така безпомощна..

от днес
ще бъда
чудовището ,
което не
би желал
да срещнеш
никога..

0 коментара: