Thursday, February 11, 2010

Goodbye my lovely ..



Пиша ти това наместо сбогом
вече нямам сили за да те обичам
вече се предавам
тръгвам си , готово
затръшвам вратата зад себе си
и тичам..

Бягам от всичко ,
което би ме спряло ,
би ме върнало
бягам от сърцето си
бягам от спомените
и от чувствата
и от времето
тичам , че дори препускам..

Щом имаш сили
далече когато съм да ме обичаш
давай ,
аз вече съм изчерпана
аз вече съм тотално полудяла
и обречена
моля те не ми съчувствай..

няма нито една рима
дума или изречение
което да каже
това което в очите чете се ,
което самата мен да изкаже
да , безнадеждна съм..

затова моля те
не се връщай в главата ми
остави ме
да бягам далеч
нямам любов за тебе
няма място сърцето ми
което от тебе да не е прокъсано!!!

нямам усмивки
нямам и погледи
нито близки , нито далечни
нямам звездички
нито пък спомени
които да са ми вечни..

всичко ще изтрия ,
от днес забранявам си
не мога така да я карам
да страдам
да плача
да хапя устни от болка
в стомаха
в сърцето
в тишината
и на самота да ми мирише..

за тебе
знаеш
щях да пробягам света
да изплувам морето
да ти сваля ако щеш
всичките звезди

сега съм просто
като бледата луна
разделена
от своето слънце..

но вече няма да те обичам!

0 коментара: