Sunday, July 25, 2010

Domino efect





"хората четат себе си в книгите преправяйки,
което им е нужно и махайки, което
не им е. "

"предпочитам да ме намерят
мъртъв върху тази пишеща машина
няма значение
нуждая се единствено от
своите пишещи
пръсти
и нищожно
количество
болка. "


Няма друго
никога не е имало такова
болката е единственото което диктува
на сърцето да бие
което крещи на мозъка
"ти си жив и кървиш , вътрешно и външно"
не знам след кой кръвоизлив
станах това същество което ме е страх да погледна
да се вгледам в него
защото то има остри зъби
и лед за усмивка
а там в ляво през костите прозира - кухостта...

не искам да бъда по добра
нито по хубава , нито по умна
защото дори да бях , пак нямаше да бъда достатъчна
и именно и от това страдам днес
от сърдечната недостатъчност
от белодробната недостатъчност
от оптимистичната недостатъчност
сама не си достигам на себе си?!

не съм океан , вълните ми умират
ставам река , после не съм дълбока
превръщам се в поточе
нося хиляди белези и следи в себе си
всеки ги оставя
и те са незаличими
броя си минутите
и секундите
докато спра да бъда , да съществувам , да дишам
да чувствам
механизъма се счупи
няма достатъчно части за да бъда поправена
аз съм като една кола
спряна от производство..

бутам една плочка
и светът ми се разпада
целият ад се изсипва над главата ми
хиляди кълба огън
се вливат в плътта ми
и не я прогарят
само ме правят
по силна
по крайна
по жестока
убивам се със крайност
прескочих си срока
на годност
нямам вътрешно горене
само изгаряне
на непотребните емоции..

0 коментара: