Tuesday, July 13, 2010

I really could use a wish right now!




Виж далече във звездите
толкова далчена съм и аз
хиляди галактики прелитам
с двеста хиляди във час.
Желана съм или пък аз сама желая
да бъда просто някаква звезда
падаща , за други пък специална
но пък искам за теб най важна да съм , да..
искам просто да мога да обичам
а не да се крия зад някаква стена
да престана да отричам
себе си и всичко което щях да бъда или бях..
Чупя своите врати , станала съм стая
на стените ми стотици спомени висят
и от ляво на ребрата натежават
там където вечер , в късното болят.
Станала съм обинтован вятър
и само в себе си отнасям всичко и руша
страх ме е към земята да погледна
ще те видя и към теб ще полетя
всеки път едно и също
пожелавам
и то е да бъда
твоята падаща , неизгасваща звезда
не знам ти кой си
но пак си пожелавам
за теб да тлея , да горя!



I'm hopin' we can make some wishes outta airplanes

2 коментара:

духовна скитница said...

определено разби невдъхновения период.
с ритник.
<3

Калипсо said...

мерссиииии :Р