Thursday, July 08, 2010

Neverevereverever





"Преживявал съм ужасни мигове, страдал съм, измъчвал съм се, търпял съм поражения, бил съм побеждаван и унижаван, захвърлян в калта, тъпкан, пренебрегван, изоставян, но никога нищо не ми е струвало толкова усилия, колкото вложих, за да не се обадя на Клер. никой никога не ще узнае какви мъки ми е струвало ДА НЕ ТИ СЕ ОБАДЯ. да спреш да обичаш е дори по - трудно отколкото да спреш да пиеш ! "

Една одърпана ,изстрадала любов
най - личната ми , най - крайната , болезнена!
Най - зверската , най - дългата , какво ?
да и кажа , да направя ,ах побърках се.
изпращам я далече , на краят на света
не я желая в себе си аз вече
стигнаха ми раните и дано
не се сещам никога за нея повече.
И всичко днес напомня ми за нея
за какво бях преди да ме срине тя
каква бях тогава , а днес съм изчерпана
днес съм просто капка ,един океан без вода.
никогаповече , казвам си край
знам как руши и как тя разбива
никогастебе и никогазнай
никоганикоганикоганикога!!!!!

1 коментара:

Fragment said...

Това ми изглежда най- емоционално и успя да ме завърти, определено. :)