Saturday, March 26, 2011


The keeper



Душата ми изгаря и се преобръща ,
цялата полепнала е в тиня
поглеждайки назад,аз се извръщам
миналото някак си ме провокира.
Шептя на някой друг , но не на тебе
не вярвам в хора , разбиващи думи
чупещи светове , правещи промени
отекват още вътрешно , всичките безумия..
Навярно аз съм виновна
станала съм толкоз дива
тичам само с вълците и вятъра
същината ми - една пустиня
прекоси я ако можеш , потърси цветята
някъде съдържа се един оазис
във който крия се от дните черни
някъде но не го показвам
само той остана , непревзет е!
Там е моята светиня
моето съкровище
моят въздух , светлина и сила
крепяща ме
градяща наново световете ми ,
там където съм цяла и ранима ,
където свършват всичките фасади
дори и дизайна да е леко грешен
където няма ровове обвити със кошмари
и се преплитат думи със сърцето ми
и все още силно вярвам
макар на повърхноста си да отричам
човешките
емоции
още
дишат в мен
и докосвам се
до тях
със сетивата си
макар че
не са осезаеми
материални или преходни..


"The untrained eye thinks shes got it all together
But the first time I seen her smile I knew better"

0 коментара: