Sunday, March 28, 2010

I miss u so , I miss u much..





а исках да ти изкрещя
да кажа
обичам те , обичам те , обичам те!
във твоите прегръдки груби
от щастие да се размажа
защото ти просто
успяваш да вникваш в мен..
а исках просто да покажа
да ти кажа
слънце липсваш ми
но любов , не мога
и ти знаеш
като казвам тръгвай си
не го мисля истински..
но вместо да ти казвам
аз мълча си
и се моля да ме разгадаеш
а ти тръгваш си
и от света ми
нищо нищо не остава
вместо да те викам
или да ти се обадя
аз просто се преструвам
че съм щастлива
и болките си тихо ги галя
а вътрешно умирам.
вътрешно ме гонят призраци
на хилядите спомени
и само жестоко напомнят ми
колко много значиш за мене ти.
горделива съм и инатлива
но коя съм аз та да споря със липсите
искам само да знаеш
колко силно обичам те , истински!

0 коментара: