Friday, March 19, 2010

Wonder me




Аз чувствам всяка моя дума
и вкусвам я преди да я изричам
захаросана , горчива , омърлушена
няма значение , на мене тя прилича.
Аз бягам от хилядите сенки ,
които впримчват се в душата ми
ловувам урагани
които да пречивстват
само мен самата.
Аз имам навика да се
обличам в седмици
и да говоря със измислици
да пиша в глупави дневници
и дъждовна да се описвам
да бягам щом ме обичат
да скитам по прашните пътища
докато самият прах
не стане диханието ми
и говоря с недомлъвки
да мълча , да търся отговор
да вярвам и да плача много
да се усмихвам скришом
и да чупя с трясъци
да тъпча себе си с олово.
да експлоадирам
да мразя силно
да обичам пламенно
да изгарям вътрешно
и после пак да страдам
но всичкото това си струва
само
за още обич силна се надявам.
такава съм покрита с странности
такава съм
и идвам от дъжд на вятър
и ти навличам много неприятности.
такава съм вкопчена в мечтите си
и честичко те ужасявам
ако можеш ме обичай
ако можеш само .(:

0 коментара: