Monday, March 08, 2010

Unknown




Думи накъсани ,
мисли разсечени ,
чувствата скършени ,
кокалите в плесен са !
Плътта прогорена е ,
дрехите в траур са ,
ужасно съм бедствена ,
ужасно ужасно !!!

Чупя порядки ,
късам си навици ,
хвърлям парчетата ,
бягам от празници .
Вечно е делнично ,
вечно аз крия се .
Разбивам прозорците
със себе си бия се .

Преследвах аз мелници
в далчените царства
попаднах в блата
със кал и коварство ,
намерих слова
лъжовни далечни
красиви са да ,
но с фалш са облечени..

Винаги винаги
отговарях с въпроси
задавах си отговори
искреност само
душата ми проси .

Черно е да ,
но едно небе не е достатъчно
за мойта душа ,
за мойта безкрайност .

Лъч светлина
провира се бавно ,
през дъжд и мъгла ,
през сняг и печалност ,
през маските хиляди ,
през образите грешни
В търсене съм аз ,
в тъсене на
неизвестната..

0 коментара: