Sunday, June 10, 2007

Skinless


Ерозия на душата
рутеше се
и кървях вътрешно.
Безплътна
се губех и кожата ми
се топеше.
Безименна , сновях
като сонамбул
и безпосочно бягах.
Бягах , от теб
от себе си , от всички.
От света и от хората.
Мразех ги и ги обичах.
Противоречива в кората
и сломима в сърцевинта.

Не трябваше да счупваш
сърцето ми
сега нещо блика
може би кръв?
вино
или въздух превръщащ
всичко в илюзия.

Пърхам и се рея ефирно
около теб
но бях прекалено незначителна
и реши да откъснеш крилата ми?

Стана ми горчиво
от загубта на нещо
в миналото?
Но нали съм крепост
и стабилна и неиздаваща се
трябва да съм.
Усмихвам се
и преминавам в утайка..


НЕ ме целувай
само не ме целувай
тихо си мисля
и лицето ми се стяга
всеки нерв ме издава
и глупавата крива гримаса
крива съм
с кривия ден
и незакъсняващата нощ.

Можеш да ме заличиш
от паметта си ,
но как аз да те залича от моята?
И колко реда ще са достатъчни
за да кажа
К-Р-А-Й?

Пия ром , вкусен
опияняващ
и бриза , морския бриз
изпъвам ръце и се впускам
в течението
следвам крайниците си
обтягам се
затягам се
гайка съм
развии ме.

Италиански филм
и романтика
тичам под дъжда
с лале в ръка
боса съм
и се усмихвам
луда ли съм?

Вдишвам хлад
усещам хлад
мокро ми е
но вътрешно,
от толкова мокрота
съм стигнала до изгниване
костите се чупят под натиска
омекнали от влагата
мектело съм?
страх ме е от другата.

Тя е тъмна
и се усмихва ,
но по навик
тя е празна и утаена
чуплива и студена
тя е мраз
а аз жар.
В мен е , чувствам я
двойна съм
шизофрения
обгърната съм от нея
обръкана съм.

Календар , това съм аз
с дните и месеците
седмиците и годините
задраскваш ме
обграждаш ме
а аз съм си там
число съм.
Все различно и все число..

0 коментара: