Saturday, August 18, 2007

The Ghost of you


Не искам
не мога
не издържам
НЕ!

Доверявам се
пренебрегват ме
недооценена , бледа съм
мразя се.
Мразя ръцете си
защо не могат да те
изтръгнат
защо не можеш да си тръгнеш
от сърцето ми'
от мен.


Пронизах се дълбоко
но не умрях

"моето наводнение
животът ми приижда отново
къса мостовете ми
подкосява основите
и повлича труповете
в мъртвилото на дните ми"
така казах аз..

искам да съм сляпа
да съм глуха
да не чувам гласа ти
да не виждам лицето ти
да не те усещам вече
защото ме боли !
боли ме,
нараняваш ме .
страдам , не
не се усмихвам.

МРАЗЯ да се усмихвам
а от вътре поредното
наводнение ,
поредната стихия
бошува , неугасима
изстрадала ,
хленчеща - душата ми
Тя НЕ МОЖЕ да понася
повече , ще се счупи

аз се счупих
под натиска на всички
цинизъм , предвидимост
мразя мразя мразя.
чета лъжите си
чети и ти
дали съм жива?

очите ми не проплакват
гласът ми не може
затваряш всяка възможност.

изтриваш ме като име
изхвърляш ме тялом
далечен си ми
писна ми от това
"приближи се - отивам си"
подкосени са миглите
подкопани са думите
и няма нищо
нищичко.
само сенките - шаловете ,
тъмните шалове на ноща
като гласове на тъжни хора
се увиват около слуха ми.
гори , гори вътре
не искаш да си там
не искаш да ме докоснеш
а аз се опарих за пореден път
пред мене умря слънцето
и аз го прибрах в себе си..

пепел стана светът
и ти го духна някак
в шепата си.

и ето пред теб е цялата ми душа
бяла ледена пирамида
която прегръща в ослепели
мразни обятия слънцето ми
и сипе над него бисерни сълзи.

късно е
и е тъмно навън
късно е
пепел
сажди
не съм ти нужна
изгорях
восък по клепачите
ах , мъртви клепачи мой
вътре в проблемите
студено е!


Look him in the eye
Look him in the eye and tell him
I never lived a lie, never took a life,
But surely saved one
време е да ме върнеш в къщи?

1 коментара:

Fragment said...

:O Еххх че беше хубавооо ^^ Адски много ми хареса, толкова много думи и толкова чувства. Аз обикновенно имам проблеми с изказването на чувствата, описанието им, но ти се справяш страхотно! Усмивки!