Sunday, August 26, 2007


How can you awake from a nightmare when you're not fall asleep?

Навън се сипеше студ
обливаше ме
и счупи прозорците на
скършената ми душа.
Замаза съзнанието с чернилка
гърмеше в ушите ми и
святкаше в сърцето ми.
Облачно е вътре в мен ,
и теб те няма.
Самотата е пълна
чувствам се като в рамка
като картина - изложена ,
хората ме зяпат ,
забавляват се
защо и на мен
не ми е забавно
вместо да те обичам
предпочитам да се разбия
в скалите !
поредното корабокрушение ,
поредната разбита и удавена
от наивността си мечта?
А аз исках просто да ме чуеш
а за да ме чуеш наистина
ти трябваше да слушаш?
забрави ли как се прави
или никога не си слушал наистина?
Нима всичко е преструвки
е аз мога да бъда актриса също
само че театъра ми тъне в руини..
цялата съм в сажди
и мирише на смърт
черен гарван в ръката ми
горещ восък по плътта ми
и разпадам се
толкова ли недостойна бях
обичах и това не бе достатъчно
а кое ще е достатъчно
и дали достатъчното наистина ще е
достатъчно за теб?
не знам
не искам и да знам
а исках просто любов? ;/

0 коментара: