Tuesday, September 18, 2007


Protect me from what I want

Понякога имам нужда
от сблъсък
за да знам че съм още жива ,
че съм още тук.
Страх ме е , от бледостта
на душата ми..
от сенките които
се загнездяват в мен.

Било ли е сън
когато още ме целуваше
толкова съм празна
и няма как
да бъда цветна отново
имам нужда
от слънце
а съм затворена
долу в подземието
на страхът си.

Предпази ме
от това което искам
мога да докажа
че те обичам
мога да обичам..
искам да обичам
и то само теб.

Разделих се на парчета
начупих ги
подострих ги
но внимавай
да не минеш през тях
не искам да се нарниш.

Настръхвам
и гния
думите ми гният
в хладната почва
неплодородие
една безркрайна крайност
пръстите ми треперят
и търсят своя рай..

Далечно е чувството
в мен
а навън така близко
объркване
не напълно ,
но достатъчно
за да ме души..

Искам да не чувствам
да съм нямма
да избягам
в това съм най добра.
и греша
недостойна съм
незабележима
и странна.

Странноста ми ме плаши
черното ми
изгуби белотата си
научи ме
научи ме как да бъда
силна.
научи ме как да не те
обичам..

Думите са недостатък
всичко е по
силно от едно чувство
и по голямо от една дума
липсваш ми..
другото го знаеш

0 коментара: