Saturday, October 10, 2009


i dont care.



хората се давят в грешките си
повтаряйки ги
потретвайки ги
постоянно
сякаш обичат своите грешки
и ги милват по грешните главици
и ги прегръщат
хората не се поучават от
грешките си!

имам всичко
но нямам теб
всичкото
изглежда
сиво без теб
и без теб
фактически нямам нищо

опитвам се
да живея с тая мисъл
но винаги се чувствам толкова
бедна..
толкова
черна
като някоя гарга почти.

и нищо не ми е същото
сякаш
нямам себе си
и съм на парчета
обаче на всички
си им изглеждам аз
само обаче
аз знам
какво виждам
в огледалото..

и улиците са ми сиви
и дърветата не ми харесват
виждам само
дупките по пътя
и боклуците на асфалта
небето
не ми е приказно
а звездите са ми
малки
светещи точки
далече..

колко пъти
съм гледала тези звезди с тебе
и проклетата луна
вече
не ми е красива..
не просто дупки
кратери..
пустуш..

и ми е горчиво
не искам да драматизирам
алкохола
не ме прави весела
а жалка
лудостите които върша
не ме карат да
се чувствам щастлива
дори и думите
точните
не мога да намеря

всичко е фалш
любовта е куче от ада
и толкова
ела любов
да ти забия един кол
в тъпото сърце!!!!

0 коментара: