Friday, October 02, 2009



"What's Good For Me"





I ain't no queen of hearts, I go through stages
I fall in love then complicate it
yeah, you know the feeling
without much hope just blind ambition
pretending that there's nothing missing
I always kept believing that...
more, I thought if I had more I wouldn't get so bored
but everything just left me empty
love walking in and out of my door
wasn't good enough no more
when I don't trust myself life really sucks and...

first time I did it but I didn't do it
last time, that's when I really blew it
this time I'm gonna do it different 'cause I know, I know, I know...
if I put everything I have into it
eventually I'm gonna get what's good for me

I'm just trying to be creative
but everyone's so opinionated
wanna tell me what I'm feeling
'cause one man's junks another's treasure
when it's done it's hard to measure or keep on believing that...
more, if only I had more, I wouldn't get so bored
but I know it's gonna leave me empty
life, walking in and out of my door wasn't good enough no more
when I don't trust myself I'm gonna get stuck and...


'cause I don't want to live my life wondering if only I would've, I should've, I could've...
but I didn't 'cause I only blame myself again...

first time I thought it but I didn't do it
last time, that's when I really blew it
so this time, this time, this time...
if I put everything I have into it
eventually I'm gonna get what's good for me...


аз съм дива
и такава си оставам
лъжа се
че искам
да бъда опитомена
guess what
не искам
отегчавам се
мразя да се чувствам слаба
слаба защото те обичам
вече се предавам
love wins
аз губя
губех себе си
с всяка крачка
която се
отдалечавах от теб..
знам знам..
не трябва да се
чувствам така
победена съм от
всичките скапани чувства
хвърлям
сърцето си
някъде
и който иска да го вземе
вече не се нуждая от него
не, не , не..
предавам се
продължавам напред
и никога няма
да гледам назад
не и за някой
който е спрял да гледа за мен ;/
не..
и понеже любовта
не е егоистична
искам да бъдеш щастлив.
точкиточкиточкиточкиточкиточки..
:(


http://redirect.jango.com/ad=pid_azlyrics_aid_jangoplayer/www.jango.com/music/LUCY%20WOODWARD/What%27s%20Good%20For%20Me

http://www.facebook.com/note.php?note_id=145109602718&ref=nf

Просто седя и си слушам песните по хиляди пъти
все едно искам да се напечатат думите в съзнанието ми ,
всеки път когато те виждах исках да си обещая , че няма да те обичам или не по този начин
моята любов винаги е болезнена , моята любов е винаги чувствена ,
моята любов , която ме води до моите разпаданя , моите чувства
толкова съм притежавана от самата себе си , чувствам се като някой предмет ..
И се чувствах зле , много зле и дълго не показвах това пред никой , защото ми
изглеждаше глупаво все едно няма и по лоши неща от моите страдания ,
но точно там е
няма нищо по болящо от любовта , която си опитал да впрегнеш
но тя не се контролира..
И отново съм крайна , крайна защото ме боли
крайна защото наистина стигнах до края ,
края на себе си
и просто искам да бъда от хората , които не харесвам
които не ги боли , които се напиват в опит да забравят всичко
които просто се забавляват и не взимат животът насериозно
които живеят за моментите
искам да бъда гадната съблазнителна кучка , която взима акъла на всички
искам да бъда ужасният тип , който не обича никой и сигурно и себе си мрази , защото е отегчен , защото го е страх от любовта , но не го показва
искам да бъда цинична
искам да бъда онзи пушач , който просто превръща всеки проблем в поредната цигара
и всичките те искат да забравят себе си
и аз исках да забравя мен..
Но аз знам , знам че съм просто онова мило момиче което се усмихва , което плаче по много и гледа хиляди филми , защото я е страх от собственият и живот
и гледа хиляди щастливи и тъжни хора , които правят всичко
за да бъдат с любимите си хора
които са всичко един за друг и искам и аз да бъда всичко за някой
а от друга страна ме е и страх да го направя , да го позволя...
и всяка вечер когато помислех за теб , все едно някое мегеме пристиска сърцето ми ,
което биеше винаги учестено , щом съзнанието ми е изпълнено с образа ти..
и всяка вечер една малка и незначителна за теб сълза , просто се търкулваше към
възглавницата ми пълна с много малки сълзи..
болеше ме , че дори и приятели не можеше да бъдем
защото аз те обичам и няма да ми писне да го споменавам , защото ти си моят цар на шахматната дъска , защото
дори и да не сме заедно като двойка ,
не ни пречи да бъдем приятели
а всеки път ти си различен и странен
и ми се иска да не говоря , за да говориш ти
и ми се иска да бъдем онова момиче и онова момче
от онази , олющена пейка в западният парк
и той просто се радваше да я види много
а тя още повече
и имаха какво да си кажат
и дори се прегръщаха
и тя се чувстваше най щастливият човек на света..

п.с по откровенно и разумно не съм писала от векове

2 коментара:

духовна скитница said...

ти не си като кучката, озлобеният, пияницата и пушачът, така е. смятам и, че не можеш да бъдеш. и това е най - хубавото. ти си чувствителното обичащо красиво момиче, което някой ден ще значи всичко за някого, защото това се случва с чувствителните обичащи красиви момичета. и може и да съм идиот, но го вярвам с цялата си душа. мече. ^^

жору said...

Силно, много силно!