Wednesday, October 21, 2009



Oh I'm so damaged baby..




Колкото и да се усмихвам
нито една усмивка не е истинска.
Искам да продължа напред
искам да разбия всяко нещо
напомнящо ми за теб
защото всеки път
когато се сетя ме прорязва..
реже ме болката ,
реже си хиляди късчета
и си играе с тях.

Безпомощна съм
вече не знам как да се изправям
след всеки път , когато падам..
ранена съм като див вълк ,
ближа рани , които
не зарастват..
ако можеше да видиш
колко дълбоко
е рязала болката в мен.

Страх ме е ,
защото трябва да
посрещам
всеки ден без теб
без любов ,
без усмивките ти ,
без смеха ти ,
без ръцете ти..

имам само спомени
и хиляди смс-и ,
които дори не мога да изтрия..

градя си стена ,
около себе си
и не искам да допускам никой
зад нея
защото това , което ще
види е една развалина..

дните се нижат
хладният въздух
изгаря дробовете ми
крия се от всички
не говоря за теб
не говоря за чувствата ми
смея се , а не ми е смешно
пия ,
друсам се ,
не се чувствам добре..
сякаш се давя
в измисленото
фалшиво щастие..

0 коментара: