Tuesday, October 27, 2009





Love is




да обичаш
значи
да пренебрегваш болката
да обичаш значи
да преглътваш горчилката
да обичаш значи
да търпиш раните
да превързваш думите
и себе си
постоянно...

любовта не е само
буркан с
най вкусното сладко
нито като
да опитваш от
най уникалният
шоколад

любовта си има
добрите и лошите дни
и си струва..
любовта си има
дъждовете и дъгите


любовта ми към теб
не може да се опитоми
нито да се контролира
тя ме правеше
уязвима
и в същото време силна...

любовта ми ,
моята любов
ми даваше надежда
тогава
когато не я виждах
никъде
и в нищо..

заради любовта ми
нито един
океан не ми се
вижда достатъчно дълбок
и нито
една планина
достатъчно висока

да обичаш е
като да тичаш по
най стръмният път
на вселената
изкачването е трудно
като си на върха
чувството е невероятно
и после
се разбиваш с трясък

но си струва

crash n burn baby!

1 коментара:

Anonymous said...

Но си струва, да. (: