Friday, October 16, 2009


Run , run , run away....











"остави...остави ме тая мъка само моя е..
помогни ми да забравя
не поглеждай ме..
и без тебе пак ще дишам
но не знам за какво съм жив..
;/"



една обич за друга не стига
и дори целят свят не е достатачен
една целувка не е равна на друга
и никой допир не е равен на твоя..
целуват устните ми много
но никой от тях не си ти
целуват ги
но сякаш мажат ги с олово
и щом ти не ги целуваш
просто експлоадират....

иска ми се от днес да не мисля за теб
и дори гледам да не споменавам името ти
иска ми се да ме спаси времето
и цялата любов към теб да спира..
иска ми се
да изкормя сърцето си
та към никой друг
това което към теб има
да не чувства
иска ми се
да го заровя
дълбоко
та никой да не го открие
...

всяка вечер трудно заспивам
и всеки скапан ден
още по трудно се будя
и още по трудно се правя
че не ме интересуваш


ето от днес
изхвърлям
сърцето си
и който иска
да го взима
не издържам
не мога
не искам
да крия
че
те обичам
адски много
още...

1 коментара:

Anonymous said...

Ех, ех познато .. ;/