Wednesday, September 30, 2009


Love stories..




Да обичаш - това значи да бъдеш направен от сълзи и въздишки, от пламък и вярност, докато не станеш купчина пепел.

--Шекспир

"Той :
Бих се бил,
бих убил,
бих умрял,
бих живял за теб,
но вече късно е,
но вече - не.
И бих те спрял,
бих крещял,
бих те върнал отвсякъде
но вече късно е,
но вече - не...

Тя :
Всичко дала бих днес за да те нараня,
дори и повече, и много повече.
Бих направила всичко така, както ти
бих те обичала за отмъщение,
но вече късно е...


Той :
Бих се върнал назад
бих открил тоя свят за теб,
но вече късно е, но вече - не..

Тя :
Всичко дала бих ти да почувстваш това
което чувствах аз
което плаках аз..
Искам да те боли,
адски да те боли
и бих се върнала за отмъщение,
но вече късно е...

Припев:
Любовта е отрова, но защо сме готови
да я пием отново, и отново, и отново..
Любовта е отрова, но от устните твои
ще я пия отново, и отново, и отново... "

ще страдам тихо
ще плача късно
вечер ще се раздирам
и сутрин ще лепя парчетата отново
ще ги събирам едно по едно
и ще ги поставям на местата си..

вечер ще ми е малко тъжно
вечер ще умирам
но сутрин ще си бъда същата
и ще се усмихвам
и ще се радвам..
сутрин няма да ме познаеш
няма да познаеш болката ми

иска ми се
да мога
да се откъсна от спомените
за теб
които като
вириус
се борят с мен
и зарязяват
системата ми
разпростираш се
и все повече
губя себе си..

бих се прегръщала
като героините
от любимите ми книги
за да не се разпадна наистина..

бих се сравнявала с машините
защото те поне
могат да
бъдат поправени
а аз не
тъжно е :/

0 коментара: