Saturday, September 26, 2009




to My Little Prince <3



говори ми моля те , любими
говори ми
сподели ми
виж ме !
аз съм безнадеждна :/

говори ми ,
давай !
утеши ме !
кажи ми че ,
за теб съм неизбежна .

кажи ми
че всичко съм
и звездите
и луната
и слънцето
и въглерода

кажи ми
че не съм случайна
кажи ми че съм предопределена?!
кажи ми че съм невъзможна.

съдбите ни една във друга
се врязаха отдавна
и до днес
епични са ни чувствата
и днес обичам те
обичах те тогава
и винаги
до края
пак ще те обичам ?!

до краят , краят на света ли?
за тебе бих стигнала
всяка глупава планета.

за теб
бих изпила океана
и бих изплакала
солта му после
късно вечер..

говори ми само
сподели ми ,
сподели ми
туй що е във сърцето ти
говори ми
иначе ще бъда крайна
и
бих отскубнала сърцето си..

говори ми
не знам нищичко вече
нито пък какво трябва да пиша
говори ми
нито да говоря ?
говори ми
дори не знам колко си струва
говори ми
не знам колко те обичам
говори ми
искам да съм сигурна
че съществувам ?!
говори ми
не желая да съм обречена
просто искам всичко да чуя ?


в чувствата ми няма никакви
знаци
няма
нито точки
нито запетайки
няма правила и указания
няма вратички и дупчици скрити
има само много желания


има и отчаяние по малко
има късченце и болка
има го далечно , но не и невъзможно щастието
и надеждата
натикана
във дъното
на кофата..

и като клошар
за нея ще се боря
но ти не спирай
принце , говори ми ,
говори
за очите ми най - дълбоките
и за раните вътре в тях скрити ?

говори ми
аз пък ще те сънувам
и на сън ще ти казвам
всичко за което иначе не смея
говори ми
говори ми
аз днес мъничко ще погоря
и по късно ще изтлея...

0 коментара: