Wednesday, September 16, 2009


U'r the universe , my universe , yes I do , I believe in you (:




Обичала съм много хора
и много за тях изписах
във всеки ред от себе си вложих
и във всяка дума част от себе си описах..

изплакала съм много сълзи
за щяло и нещяло
била съм цяла и разпадаща се
и пак съм оцеляла

пиша без рими и без звучност
пиша от сърцето и душата ми
пиша без да ме интересува
на кой би му допаднало
и би ли потърсил
в тези няколко реда красотата им ?

изминах дълъг път
и много от себе си дадох
бях силна
бях безпомощна
бях щастлива
влюбена
и всичко , което трябваше ..

бях , ще съм и винаги ще бъда
усмихната ,
но понякога тъжна..
винаги ще вярвам в любовта
и във животът
и в това , че слънце има
и след най жестоката и крайна буря..

винаги , винаги , винаги ще те обичам
и тебе и всичко останало
и всичко , което ми даде
ти , тя и тези които неумишлено са ме ранявали..

въпреки че сме разделени
когато съм с теб
чувствам само думата "Заедно"
и когато съм до теб
те чувствам по - прекрасен и от слънцето..

обичам животът си
и обичам сълзите си
и цялата сол , горчива
обичам дъжда
и след него дъгите
за които да чакаш после си струва (:

0 коментара: