Thursday, September 24, 2009

Serious





Дните се изнизват жестоко
а аз още не знам как трябва да се чувствам
и не вярвам на глупавите писатели
любовта трае повече от 3 години
любовта трае колкото искаш
любовта е вечена , за нея си струва всичкото!
Не съжалявам за нищо в живота си ,
всичко е било такова , каквото е трябвало
не съжалявам , че съм била с теб , нито че се разделихме ,
предполагам и това точно по този начин трябваше да се случи
няма да изпиша още 1 000 000 000 реда за да обяснявам колко съм наранена ,
защото просто не съм.
Щастлива съм , защото продължаваш да си част от моят живот и аз от твоят ,
не ме интересуват хората , нито това дали изглеждам жалка в техните очи ,
няма смисъл да бягам от теб и да не се виждам с теб ,
няма да е добре нито за мен , нито за теб..

аз и ти сме
като две неразделни частици
или ми се ще да е така ,
но не ,
аз знам , че е именно така
защото знам , че
винаги когато имам нужда ти ще бъдеш там
и обратното.

нито един сезон няма да промени това
или секудните или минутите
или хората..

обичам те по всеки начин по който мога
не знам когато казах
че не те обичам , освен като приятел
дали беше вярно
не знам
мога да те обичам вечно
всякак
мога страстно
мога нежно
мога грубо
мога арогантно
мога приятелски
мога и иначе
мога лигаво
мога!


и не съм мъртва ,
защото ти
ме направи отново жива
даде ми смелостта
да поискам да живея
да поискам да мога , да бъда , да съм!

п.с калинките ще си бъдат винаги заедно ! (:

0 коментара: