Wednesday, March 26, 2008


Keep Steppin


Да ме сглобиш можеш ли?
можел ли си някога.
съжалявам , съжаляевам себе си
за това че живея в измислени светове
за това че съм скапано интересуваща се
и не безразлична.

Давя се в бездната
на не-тата
на хората без чувства
на собствените си страхове
и отново грешка след грешка.

Студения вятър
обира нищетата засадена в душата ми
студения вятър прогаря дупки
дупки от лед в плътта ми
души ме с жестокостта си
и от мене не остава нищо друго
освен едно бездушно зомби?

А ти знаеш ли какво е времето вътре в мен
знаеш ли за буриите
за океана
за ураганите и светкавиците
и за вечният студ
бих зъзнала но не се поддавам
маската ми е от значение
както и преструвките заедно с нея .

Изтисквам се над цялата тази суета
и продължавам напред
с всичките сълзи стичащи се по лицето
с цялата болка преливаща в сърцето
и за кой да обичам?
за кого да вярвам
всички сте еднакви
а аз плуваща из моята утопия
невзряща наивна и глупава????

ИСКАМ ДА МРАЗЯ
ИСКАМ ДА СЪМ НИЩО
ИСКАМ ДА НЕ ЧУВСТВАМ
защо по дяволите
един път да дишам за себе си
и все някой ще ми отнеме диханието
от гръдта
от устните...

заслушвам се в глухотата си
и се плаша
от ударите на сърцето си
- за бога спри се..
защо още се бориш
за кой се бориш..???

и не знам
какво трябва да направя
за да се чувствам жива
и не не обичам живота
омръзна ми
да кървя под пластовете
под слоевете
под нищото
защото в мене няма нищо!!!
само скапаните чувства
които ме изсмукват
и се сънувам празна и малка
слаба и гърчеща се
под нечии крака..


просто идва пролетта
леда се топи под скапаните ми крака
а аз още не знам коя съм???

умирам из бялата си самота
и никой не може да ме отскубне
от моето опианение
пия и надигам бутилка след бутилка
самота
защо не ми кажете наздраве
нима не празнувате вашата смърт..

край !!! Hяма маска
само поредния
скапан ТРУП!

1 коментара:

Imag0 said...

mnogo si prili4ame gospojice Doe

www.imagonesis.blogspot.com

kaji mi edno ne6to,koeto iska6. nqma zna4enie kakvo e.. vlak luk4e taktor.. kaji mi ne6to,koeto iska6