Sunday, May 02, 2010

Any Love




И тази вечер с облаците си играя
и мислено говоря си с Луната
и тази вечер на покрива те чакам
и тази вечер пък и следващата.
Нанизвам си звезди за обици
и се увивам в тъмен полумрак
изрязвам си рокля със мислени ножици
и събличам своите маски и чупливият страх.
Ето ме , цялата съм в истини
и дишам само звезден прах
и чувствата са като в приказки описани
заедно с звънливият ми смях
и ето ме стоя на пръсти , ходя по ръба
и ето ме ефирна , отпусната и леко вяла
стоя в очакване на теб
и ето ме от любов съм изгоряла
та чак самият огън излива се от мен
и ето ме стоя пред теб
и чувствам се като дете
и ето как леко към теб се приближавам
не , не бягай , не се отдръпвай , не казвай не!
Побързай , преди да съм станала цялата едно отричане
и да скоча от ръба
преди да съм негодна за обичане
преди тотално себе си да превъртя..

0 коментара: