Friday, April 30, 2010



Run , run away



vol 2

Бягай страннице само това ти остава
за пореден път загърби душата си
бягай или лъжовно се усмихвай , засмяна
заблуждавай нея и него и всичките
преглъщай морето от сол
което напира в очите ти
прегърни се цялата и се спаси от разпад
бягай нищо че всичко в теб умира
и все по студена и мъртва е твоята плът.крах.
а аз оставам да посрещам буриите
и да правя всичките крачки напред
а аз ще остана да си събирам разрухите
и да съграждам отново през новият ден
а аз ще поливам твойта пустиня
и ще засаждам нови цветя
които да огрява слънцето
и ще вярвам във света.
ти бягай аз ще те тегля
и ще те връщам винаги назад
да се вглеждаш в грешките
да си пазиш болежките
и онази , дупката , в ляво в гръдта..!
ти бягай , аз ще ти напомням за демоните
и за всички създания чакащи те в гладният мрак
и когато се осъзнаеш
и се върнеш в дома , във сърцето си
и да запълниш мойта тлееща празнина
ще бъдем едно.ще бъда цяла вече ..да!


vol 1

Нищожна
малка
никаква
останах си празна
и колкото и да тъпча раните с слънце
не ми е топло
и колкото и грим да слагам
сълзите си остават..

и колкото и да бягам
тъжният ми свят ме настига
и колкото и да се отдалечавам
ми е празно и криво
всяка вечер едвам се събирам
и галя в шепите си прахът от душата ми
и споделям с луната
всичко което ми остана от мене си..
и някак ми е заскрежало
по стъклата
от студът който се промъква навътре
и непрестанно души
в болното ми съзнание и ме обърква.
помитат ме вълните
на всичките ми чувства

0 коментара: