Saturday, April 10, 2010

Another me , other self..


Pазтварям се като хапче във вода
имам нужда да се лекувам
китките ми нахапани са от едната самота
която тишината в мене диктува
болна съм от крайната любов ,
която е крайна защото изяжда ,
която убива всеки порив нов
и руши повече от колкото изгражда.
Мисля си да се превърна във луна
и да бягам далече от такива любови
от хора , от чуствата , от света
и всички , които за мен не са готови.
Рисувам на гърдите си сърце
нека ми вдъхне повече сърдечност ,
защото моето разбито е на половини две
а те от своя страна на хиляди парчета
убивам емоционалността си
и оставям се на пустата циничност
която болни мисли ражда в умът ми
и рисува картини на безнадежност и нищо..
Отричам се от себе си ,още от днес
а от утре ще бъда просто чужда
със кубчета лед вместо разбито сърце
вътрешно празна и пуста..


:[

0 коментара: