Monday, April 05, 2010

Irreversible





Всички реки от мен се отказаха
и ето ме днес един океан
пълен със литри сълзи
надеждите просто премазани
в дълбочините ми гния
пълна с водорасли и кал.
А ти знаеш ли колко ми костваше
цялата тази упорита любов
и колко нощи наред ме тормозеше
защото ти просто не си бил готов.
Защо всички пътища биват разделяни
и нито ти или аз ги владеем
защо са някак пресечени
засякохме се но не се сляхме нивга..копнеем
за всичко от което ни боли
и някак на шега се нараняваме
обаче и шегата ни горчи
и като въглени изтляхме
нищо не остана от нашата жар
щом искам и спомените да забравя
да се отърва от тоз кошмар
който постоянно ме преследва.
като бясно куче мислите за теб
не се предават и ме хапят
и вече останах някак без сърце
само имам гръд една празна и изцапана
нямам вече никакви днес
утре и вчера изгоряха в копнежа
да ме ремонтират , но не
знам си че съм просто безнадеждна.


"She said the world paints a picture, that makes her wanna run
Pull the stars out of the sky and load them into her gun
Live wire, broken and its taken its toll
You cant reach what has never been touched, its too cold
Cuz the sun dont shine for her, she said calmly its a fact
That she learnt to adapt, and move on with it"

2 коментара:

духовна скитница said...

аз пък вярвам. че ще пребориш бурята.
защото си чувствително раче.
с черупка.
(:

Калипсо said...

да се надявам (: