Monday, April 26, 2010

Rage of angels





и цялата съм станала море
солена , с адски много рифове
и цялата приличам на любов
най тъжната , убийствена от приказките.
и скитам се из празни брегове
а тялото ми плаче за завръщане
и толкова трагична съм защо ?
бягам и от себе си оттърсвам се.
скачам по безбройните часовникови стрелки
ела и преброй ми самотата
впила се е във всяка кост , та чак боли
направила е дупка отляво на ребрата.
отровиха ме всички с думи празни
празни празни бели до побъркване
и впуснаха се да рисуват със сажди
причиниха ми делюзии и объркване.
не ставам даже за обичане
такава някак си съм , с празни шепи
и изгубих цветовете си какво ?
изгубих правилните отговори и пътеки.
и шепна тихо на далечната луна
единствено тя осветява скритите белези
понякога дори любовта е сама
и скита се по гари и прелези..

0 коментара: