Monday, April 26, 2010

Lets talk about love ?!






И когато цялата превърна се на дъжд
ще се сипя право над главата ти
но ще бъда морски тежък дъжд
да усетиш солта във устата си.
да усетиш хилядите изплакани сълзи
за тебе дето са и не за тебе
и всичкото , от което ме боли
когато просто ти не си до мене.
направо ще се превърна във тайфун
и искам да ти отнеса животът
да оставя в теб едно бездумие
да бъда крайната болезнена отрова.
Искам да изтрия всички думи твои
за това как си щял да си до мен
и да убия надеждите безброй
които нощем пусках ги във себе си.
Единствено остави ти една лъжа
която в болезнената липса израства
не ми остави компас и напътствия
а аз чаках ли чаках , ужасно е
изгаснаха луните в мен
и нямам светлина понеже ти беше слънцето
и ако знаеш колко хапе и как кърви
дупката във мен и гадното отсъствие..

0 коментара: