Saturday, April 17, 2010


Ashes to ashley , dust to me..




сама си избрах да си тананикам мелодии
на които не помня текстовете никога..
сама си избрах да се правя на цинична
да чета цинични автори
да чупя всичко
да чупя себе си
да чупя във себе си
докато не ми остане нищо
докато нищото не забие своите тръни
и пробие кожата ми
докато нищото не израстне в мен
докато аз самата съм нищо.
сама си избрах монтонността
и черното сякаш се погребвам
всеки ден отново и отново
сама си избрах
да валя над всички , като ми е криво
сама си избрах да съм си сама
и в самотата си
да ближа своите рани
и да очаквам да зарастнат
сама сама сама сама си избрах избрах избрах
всичко това
което съм в кривите ми дни
по кривите ми страни
където истината е изопачена
попаднах в nightmareland
къде си , шапкарьо мой да ме изведеш
на горният свят ?

0 коментара: