Sunday, December 10, 2006


Дизайн на неприемливостта.



Изскуби кабелите
на своя монотон и ми начертай ръка
с която да мога да докосвам
така че

все едно ми е за пръв път.

Изхвърли опаковката
на същността ми и
ме остави гола.

Голотата ми се изразяваше
в истинност

а истинноста в многоточия.

Неразгърната бях

и хладно се вливах в плътта ти.
Изстиваше аромата на думите ти ,
неспокойно дихание

се процеждаше
от крайчетата
на устата ми.


Груба бях , неиздълбана.
Сенчесто беше вътре

където нямах съзнание

а просто студенина.

Студена луна
и замръзващи
приливи и отливи.


Изцедената ми душа

неспирно окапваше.
Състаряваше се меланохолията
и стрелките се вдървиха.


Тъжна мелодия
заедно с
недовършеният шедьовър.

Не мога да осъзная
как
неизчерпателно
синея в
своя полумрак.


Безсъние
и едно безсъзнание
което се стоварва
върху
крехките ми ръце

начертани те - изсъхват.


Сгрей съмненията

и ме чакай
в уюта на
моя разум.


Бездънна и изкривена

политам
от смачканият
лист

преливах в дим

проследи ме!

0 коментара: