Wednesday, December 27, 2006


Famous Last Words


Мрак омотал се около гушата ми

задушвайки ме смазвайки ме ..
Чувствам недостатъчност

празна теория
от части лъжлива.
Това не съм аз?
Наивно влюбена
измамно далечна

вятърничево замаяна и
не достатъчна.



Игра на сенки
и
пустотата се преплита
с веригите
на душата ми ,
студена и окована...

Смъртоноснно ранена

всеки мой опит за дихание
бива потушен.

Не разбираш ли?

Убиваш ме..


Пресушаваш ме като река

и си тръгваш.

Страдам от раздвоение

двойната аз..

дивата и укротената..

ти ме опитоми
и
сега се лутам в нишките
на
тишината
и се оплитам
се повече
в сърдечния ритъм
на онова което буди
погром и
печал в мен.



Съживи ме?
Събуди ме ,
събуди
ме от кошмарът в
който сме толкова далечни

а сме един до друг.

От кошмара в който
ти ме галиш
а аз не те чувствам..


Абсолютна принадлежност
на
едно друго
едно различно ниво.
Стенания който ти не можеш да
чуеш
тишина която
изгаря
клепачи
който се натрошават

устни който гаснат

зеници който се счупват.

Равна от преплетените

лъчи на изстрадалото слънце

равна по ъглите
и чупките
равна из нищожността си

равна в покоя
на сънищата ..
неравномерно ме отблъскваше
неравномерно ме избягваше

неравномерно ме обичаше..


Отенъци на странни образи

мокър мрак блудкава
изменчивост
и една любов
която ме прави послушна,

опитомена и само твоя..

Не ми достига въздух..
потъвам.

0 коментара: