Sunday, February 10, 2008


Listen Me..


Какво мога да кажа на някой освен
просто да ме слуша , да ме слуша истински , да попива думите ми , ако ще даже да си ги представя ама просто да ме слуша..
точно това и изпитвам момента слушайки песента на Белослава , нашепваща в главата ми

"Слушай ме , слушай ме..
Хей, слушай ме!
Колко много пъти съм те срещала
насън или наяве аз не знам.
Хей, слушай ме!
Искам само да ти казвам колко мил,
добър и истински си с мен всеки ден.
Хей, слушай ме!
Искам само да те има и във лято
и във зима и да бъдем заедно завинаги.
Хей, слушай ме!
И очите и ръцете и лицето
и сърцето искам само те да са до мен."

така и аз само да ме слушат..

Напоследък уж все мисля за тия неща и си мислех ,
че когато се държа абсолютно ужасно с всички и се правя че не ми пука
тотално на абсолютните 100 %
както си мислех че по тоя начин ще накажа хората ,
които много често обичаха да се гаврят с милите ми емоции и прочие
и не го забелязваха
и хем бях права за себе си
и хем грешах.
Не съм аз човека , който да ги наказва
не не съм силна
и много пъти и аз не знам какво правя
и коолко наранявам хората на които държа всъщност.
За Бога(същност това си е богохулство , тъй като не вярвам в Бог)
ениуей аз правя по 3784231433344332 грешки на ден
и просто съм никой та да седя и да търся чуждите грешки
та да се опитвам и да ги оправям.
Моят скапан живот в повечето случай мирише ,
а аз седя и се чудя как да помагам на хора ,
хора които тотално не заслужават моята помощ ,
че дори и това че говоря с тях им е много.
Все тая сега има някой за който да се старая
да съм по добър човек ,
даже не знам дали този някой изобщо му пука от факта
и знам че едва ли някога би го прочел
но няма значение
ТОЙ ме кара да дишам скапания въздух отново
дава ми сили да мечтая
и да си направя животът колкото цветен си поискам..
той той той
той е мойто слънце
моята причина , моя симптом да съм не болна
което е странно тъй като имам симптомите
на индивид болен от любов може би.
възможно е и да го надценявам
както почти винаги правя с хората
но този път имам по добро чувство дори и съвсем малко.
Та да имам си и добри причини
с него нямам нужда да се старая да съм някой човек
тоест мога да сваля гарда поне за малко (и със сигурност греша)
но както наскоро четох
за всяко нещо си има цена и почти всичко е мед и лайна :)
много лайна малко мед , ама такъв е животът..
и няма безплатно щастие
или си готов да си дадеш жалката душа
и разбитото ти сърце да бъде разбито за пореден път
да се гърчиш от сълзи и сополи
да седиш много нощи будна и да се чудиш
къде си сгрешил и защо винаги нещо се преебва..
е отговора е един не си бил готов да дадеш всичко от себе си
за да получиш истинското щастие..
съжалявам че така глупаво парафразирам
но действително ми харесаха тия неща
и си ги поразвих с мой думи..
та най накрая съм готова да дам много от себе си
за да я получа шибана любов
и не смятам да се отказвам от идеята си
ах и колко наивно мисля
аз дори не знам по какъв начин ме чувстват..но искам искам искам да е истинско
и да си пея "слушай ме..слушай ме"

в тоя ред на мисли т.е откровения
да успях да бъда гъз
и да успях да нарня хората , за които ми пука
въпреки това което се е случило между нас
и странно как от това че ме боли
и че не виждам друг начин да променя едно нещо
наранявам - действието което ненавиждам толкова много.
ех не е лесно да се правиш и на най злият хейтър..
дори ме набедиха , че съм льо по дяволите...
сравниха ме с нещо което се мрази само по себе си
и се обича за това което е..


така си е ..след цяла седмица кибичене в нас
говорене по гсм-а до сутринта с един чвор
и то няколко вечери
след толкова лекарства
и доктор хаус
диагнозата ми е ясна : тотален кретенизъм в напреднал стадий
също така мисля че съм щастлива
и че имам всичко което ми трябва за целта
е сега освен да спя
не ми остава друго..
за всички четящи били наранени от мен сори ;р (може би е било малко в повече умишлено)
а сега ще се отдам на лениво спане и излежаване до 1 наобяд :)
лека..
и помнете не просто да чувате ами

слушайте ..слушйате

0 коментара: