Saturday, May 20, 2006


The StoRm



Събуждам се с гръмотевици.
Дъжда опипваше прозорците ми и ги целуваше със студените си устни по формата на ситни капки.Знаех , че тази нощ ще бъде дълга и
на сутринта топлината от завивките ми
ще се е изпарила отдавна и тогава

ще бъда отново гола , дори и с дрехи.
Тази непоносима свян към света ме е направила толкова
мълчалива , толкова жестока , а друг път раздразнителна.

Крещя имам всичките поводи , но затова съм отново осъждана.
Точно за това мястото ми не е тук. Не и в този свят на лъжи , измами,
интриги и други. Причината е , че тук вечно биваш критикуван. И това
е прието като нещо съвсем нормално.Омръзнало ми е да слушам
думите на хората , те винаги биват едни и същи. Всеки би казал
"Да , но аз съм различен" и кое е различното , опрделено не е
душата , нито външността. Винаги е готино когато сочим с пръст
тези които по някакъв начин са различни и се чувстваме горди от факта.

Винаги всичко се свежда до глупави сантименталности..
и това лицемерие то ме убива. Ако света е такъв , какъвто го описах
то тогава не искам да бъда човек.

Не се нуждая от нечии погледи.Не
продавам и плът , за да ме търсиш , не мога да обичам , аз съм ледена
нямам нужда от фалшивата ти усмивка , не!

От мене дори не идвай да
търсиш подкрепа . Предпочитам да си живея в моя си измислен свят
където стените са невидими и никога не бих те допуснала до себе си.
Нито ти нито който и да е от вас жалки надменни ,

с самодоволна физиономия , очи говорещи вместо вас.
Мразя ви , никога не бих изпитвала такава омраза каквато
изпитвам в този момент. Никога не е
имало различни , няма и да има ..

Искам да съм сама ..не ми трябва нищо освен пустият път и
музиката , която е единственото нещо което би ме разбрало
след белият лист. Не ме поглеждай пак с снизходителният поглед ..
за теб съм просто една затворена книга с
окъсани корици , живееща в някаква илюзия ,

илюзия сътворена от нищото , просто мираж ,
който няма да бъде никога достъпен за теб
или който и да е друг.
Бурята свърши , но гръмотевиците все така гърмят в душата ми

, която ако можеше би експлодирала ,
както и сърцето ми което от отдавна не може да тупти ..
цялото в кръпки!!!!

0 коментара: