Tuesday, November 06, 2007

My new lover

не помня
не зная
не искам да знам
не искането ми причинява болка
заедно с цялото "не"
отекващо в стените на съзнанието ми
искаше ми се да спре
да спра
да съм силна и силата да не ми отнема
чувствата
колко по празно трябва да усещам
и колко хора ще ме разочароват
спирам да издържам
задъхвам се дори само
като си поема въздух...


накрая винаги ми оставаше ти - самота
винаги отпусната в твоите обятия
и филма нямаше край
не можех да се преструвам вече -
всеки път си го повтарях
и продължавах да бъда все
така не истинска
актриса оплела се в театъра си
от толкова действия
чак ми се зави свят
лицето ми - красивата маска
за пред всички
а под нея
се стичаха сълзите
черните сълзи
сълзите от които изтръпвах
и сърцето ми се вледеняваше
сълзите от мъка
сълзите от болка
които те опарват
но не достатъчно
за да спре да те боли...

0 коментара: