Sunday, October 21, 2007


You've got me



Топло и уютно - моето душевно спокойствие
лежа до теб тихо , сгушила се ,извивайки се
като трастика в ръцете ти ,
ти знаеш не съм твоя играчка
личи си по всяко докосване
студените ръце по топлите ти черти
всички звезди бяха просто комети
а ние бяхме в небето
вътре в кометите ,
които падаха
пожелавах си едно и също
при всяка следваща..

сънувах , че съм будна - най стария сън на света
и още много утрота ще се будя от него
но ти до мен ли ще си?
как не съм заспивала
разгърни се докрай в самотата ми
искам да стана пушач от устните ти
да бъда будна без да съм уморена
да се уморявам със теб , до теб
не постоянно
не често
не завинаги
просто на момента..
а ах как не искам да свърши
и да дойде това утро
в което ти ще бъдеш така далечен от мен
в което ще си бъдем отново непознати
а се уча да се наслаждавам на мига
обгръщам го с две ръце , хващам го за шията
и го изпивам като целувка..


вали сняг от толкова време
мислил ли си за полета на думите
за това как се впускат
да затворят или отворят очите ни
искам да ти разказвам истории на далечни хиляди мили от реалността..
пространството за това което остава недоизказано
ръкописите остават за тебе
понеже не оставям живи частици от себе си
и единственото което ще ти напомня за мен
ще оглеждаш в шепите си
докосването - най висшата форма на римуването
с думи ако исках да те погаля
ще ми е трудно..
аз не те познавам
но все пак помня леглото с телесната температура
прегърдките ти нощем
и усмивката ти сутрин..
красиво е защото е несигурно
защото танцуваме мислено
и ритъма води нещо по голямо от мисълта
по силно от чувството
знаеш..

0 коментара: