Monday, November 27, 2006



All the things



Преустрой света ми
и нарисувай лице
внимателно довърши
вторият му слой
и нека се усмихва.

Една жалка карикатура
това съм аз
през повечето време
а през другото - фалшива.
Търсех истински неща
но винаги намирах фалша
протягах се с надежда
да стигна проклетите звезди
но единственото което достигах
беше призрачната илюзия.

Подариха ми криле
а те просто опадаха
не бях достойна
не бях достатъчна?
лоша ли бях?

Старата ми личност е мъртва.
Самоуби се
Мъртвите нямат право
да се мотаят при живите
кой е жив?

Възхищавам се
от оскърбителното
задоволство
изписало се на лицето ми.

Равнодушна ли бях
нямаше и следа
от вечерното спокойствие
детайлите са без значение
сякаш напрежението се
изхлузваше
през прозореца ми.

Скрежи , скрежи душа
и нека съзнанието тръпне
и нека умре за пореден път
сивата уморена луна
уморена от света
който винаги я пренебрегва.

И аз бях просто за фон
набързо с бои оцветена
тънеща в своя монтон
поредната
измъчена
страхлива
бледа!

0 коментара: