Saturday, November 11, 2006




Breaking free


Изкуствена усмивка
изпепелени думи
кафява захар
и горчи?


Не изказани чувства
празна полица
страници пълни с тъга
но нямаше читатели.

Много често стоях
пълна с съмнения
уплашена и несигурна
и търсех себе си.

Не търсех различност
отбягвах еднаквостта
въпреки , че ежедневието
което си бях изградила
беше такова.

Изпълнена с противоречия
оставъх недовършена
не ми достигаше въздух
или нямах дробове.?

Нямаше вечер
нито пък сутрин
в която да вярвам
че ме има
тук ли съм?
Още??

Тъмен ноември
и нямаше лято
треперех и
с притворени очи
си оставах
с напречно разрязани мисли
и грешни надежди.

Лъжливи прогнози
нямах нужда от време
отдавна изгубена
измежду месеците
бавно издъхвах
и бях изкривена.
Виж ме цялостна.

Повърхностна ли бях
достигни ме
на върха
и вдишай дълбоко
усещайки дълбоко въздуха
чувствах смислеността
разперих ръце
и полетях?!

0 коментара: