Saturday, January 05, 2008




Broken like an angel

Изсъхнали клони
върху шията ми
толкова дълго ме смущаваха
и ми пречеха да си поема дъх.
Изчпочупени клони
изкъртени толкова отдавна.

Прекършени думи
и не мога да говоря повече..
не и ако
ще изричам още лъжи.
Не искам вече.

Оплетох се в прямата епитафия
надраскана грубо
върху кожата ми.

Сенчест ден
и следващия се изнизва същия.


Напоследък гледам само филми , красиви , хубави
изпълнени с щастие ( великия хепи енд)
как ми се ще и в живота поне веднъж
да има хепи енд , а не само горчилка. Все едно
не спирам да се наливам и никога не ми е достатъчно.
Повечето хора пробуждат в мен , злоба , страх
и една апатия , която през по голямата част от времето
ми помага , да съм безразлична
и винаги си задавам въпроса "Е това ли е което искам" ??
Виждам себе си уплашена и унила и предпочитам това
да го виждам само аз.
По силна изглеждам в очите на другите.Е не , че заради тях живея
но никога не ми се е щяло някой да ми отдели време
за да ме съжалява ..нали всеки с проблемите си.
И винаги си мисля мисля мисля , сякаш би се променило нещо
или поне аз бих се?
Като се замисля имам нужда от промяна , от различност , от нещо свежо , но ме е хем прекалено страх да го потърся , хем
не обичам промяните ..не и коренните , не и големите :/
И само когато се прибирам и тъпо гледам през прозорците на
така или иначе покъртените стъкла си се замислям ,
музиката звучи в съзнанието ми и ако то имаше стени съм сигурна , че
бая дълго време ще да си отеква ,
замислям си се над лириките , замислям си се над проблемите
толкова съм егоистична , че наистина не ме интересуват чуждите проблеми просто не знам някак си толкова егоистично ли ще да е
ако искам да съм щастлива..и без това по цял ден гледам по ТВ-то ..катастрофи , смърт , болка ..по път виждам тъгата в очите на хората и не искам да слушам вече , прекалено ми е еднотипно ,
тежко , банално..но не съм аз виновна за тяхните проблеми.
Например днес някакъв ром да го наречем ми обясняваше за едното си око с което не виждал , не знам дали беше забелязал че имам слушалки в ушите , но си обясняваше , а аз го игнорирах. А какво трябваше ли да го чуя , да се заслушам в поредната агонична песен на болката. Нима не ми стига моята си?
Правя си равносметката на дните през изминалата година. Да 365-те дни в които съм се смяла като луда , в които съм плакала и съм се чудила как още имам сълзи с които да го правя , в които съм била разочарована и прочие и прочие..
Накрая винаги си оставам сама и разочарована.
Язък за вярата дето вкарвам в "хората" , всичко е толкова цинично
и най ме е страх и аз да не се превърна в поредния консуматор
който изсмуква каквото има и накрая всичко , което остава е една празна черупка , една сянка , едно "той беше ебаси пича" тоест не че
реално се стига до физическа смърт ами просто до душевна. Знам , че душата ми не мога да си я почувствам , но това не ми пречи да знам че я имам.И така като съм започнала със сърцераздирателните мъки на моя живот цял ферман го изкарах. Наистина имам нужда от отдушник , от надежда , от някой за който бих се събуждала сутрин и вместо да пъшкам и да си викам "Фак още съм жива" и да ми е гадно че се събуждам да се усмихвам и да се кефя на слънцето , което през тази зима е толкова малко , но все пак като го има определено ме надъхва..

"I''ll never let you go , if you promise not to fade away , never fade away.."


Crossfade...


She was a queen
Lost within a dream
Misconceived that he was fit to reign
Lies take victims
Separate them at the seams
Cause them to fall apart
Then move along to better things now

She
Wants to fall in love again
Don't you know that
He's
Satisfied to own her

No time permits to open up
When you've been hiding thoughts so strong
She's been holding out for an angel to come along
No reply from the sky
But she just keeps looking up
She just keeps looking up now

She
Wants to fall in love again
Don't you know that he
He's
Satisfied to own her

She'll never know love's true potential
Lost in the open wind
To his impatience
Never feeling they would fall apart
She let her feelings grow
To tears she'll never show now

She
Wants to fall in love again
Don't you know that he
He's
Satisfied to own her

You know he couldn't see
That she could be his everything
Bringing light to everything now
Oh
She just wants to
Fall in love again
She's broken like an angel

0 коментара: