Friday, January 04, 2008

Nothing Hill

Ще умра тук. Всяка частица от мен ще изчезне. Всяка
с изключение на една...
Говоря за малка, крехка частица,
което представлява всичко красиво
на света. Никога не трябва да се
отказваме от нея или да я губим.
Не трябва да им позволяваме да ни я отнемат. Надявам се да успееш да избягаш от тук. Надявам се светът да се промени към по-добро.
Но най-много се надявам да разбереш, че въпреки че не те познавам и вероятно няма да се срещнем, ще се смея и ще плача с теб. Ще те целуна. Обичам те
с цялото си сърце...
Обичам те.


Извинявай...
- Винаги има пауза,докато журито обсъжда присъдата.
- Ана, виж...Аз съм консервативен тип,който не се влюбва често.
Мога ли да кажа "не" на любезното ти предложение и да оставим нещата така?
- Да.Да, разбира се, аз...Разбира се.Е, тогава ще си тръгвам.Беше ми много приятно.
- Проблемът е в това, че около теб съм в опасност,Ситуацията изглежда перфектна,като изключим характера ти,но сравнително неопитното ми сърце няма да се възстанови,
ако още веднъж любовта му бъде отхвърлена.Имаш прекалено много снимки,прекалено много филми.
Ти ще си тръгнеш отново,а аз ще остана с разбито сърце.
- Това си е истинско "не", нали?
- Аз живея в "Нотинг Хил".Ти живееш в "Бевърли Хилс".Теб те познава целия свят.А моето име дори майка ми понякога го забравя.
-Добре.Добро решение.Славата не е нещо истинско.И не забравяй...
Аз съм само едно момиче,
което стои пред едно момче
и го моли да я обича.Сбогом.


http://zamunda.net/details.php?id=102884

0 коментара: