Saturday, January 12, 2008

I wont be afraid just because you dont need me. :/

Мъгливо време , мъгливи помисли и ми е тежко.Чувствам се така сама за пореден път.Разхождам се из спрелите в времето улици на още по спрялото ми съзнание "I wont fade away again" , звучи от слушалките ми , ще ми се и аз да можех да го кажа , да го изпълня и ми е студено пък и нямам кой да обичам , странна зима. Винаги ме е подтискала повече и повече и не искам да бъда себе си вече . някак си не мога да се изправя лице в лице срещу демоните си , те са все повече и все по настървени и неотстъпващи.
Думите ми си отиват със смачкани хартиени писъци , думите ми нетърпеливи , своенравни , но срамжливи толкова че да не бъдат чути , да не бъдат запомнени.Объркали стъпките непремерили удара , разтегливи многоточия водещи към самотата на смисъла. Смисъла който много често не намирам никъде.
Ох тя е толкова уморена , другата в мене , която се събуди от 100 годишен хищен сън и нагази в реката , която само нея приемаше. До коленете нагази , опознава дълбочините си , вглежда се във дълбините си..Тя разхожда неуравновестта си като танц и обгръща дирята от липсващото тяло , като топлината на някой който е бил там но насилствено нежно изяден от мисълта за невъзможната принадлежност от близостта на два погледа се забравят старите навици това е да се посветиш да избереш красивия смисъл на слепотата си..глезени пръсти ,очи, рифове ,мигли ,страни ,синьо
тъмно ,неразгадано .Тя е вълна. И като такава умира след като се губи из чуждите брегове гладна , жадни за докосване дори и студеното и докосване. В леки реверанси и се кланяха и накрая просто я нараняваха..всичко е един цирк и ти седиш като скапан зрител и гледаш глупавия сеир .
Не знам вече какво искам и защо го искам , нито пък как и не знам и колко думи ще трябва да изпиша за да се увствам по добре дали някога бих била по добре "ай донт тинк соу" звучи като погребален марш в главата ми..церемонията свърши ..вече можете да изкажете съболезнованията си и да си тръгнете.
така или иначе винаги го правите.

she just wants to fall in love again..
she is broken like an angel

0 коментара: