Saturday, December 22, 2007


Butterfly caught

Не ми стигат кривите дни
в накъсаност ми се изразява празнината.
Нищо не ме запълва
а дните ме разпокъсват още повече.
Парче след парче
и не им стигаше на хората
жадни за още
жадни за кръв
неутолима е тази жажда..

Всеки ден интриги
ненагледали се на зрелища.
Хубаво нека аз съм винаги грешната
щом това удволетворява света.
Хриптя ранена
залязвам като звезда
разбивам се в атмосферата
и горя на късове
един вид разпадане - крайно разпадане.

И нямам нужда от утешителни думи
омръзна ми от фалшиви преструвки
от хора
от лъжи
независимо изчерпаема съм
нарочно си противореча
животът ми е една прашна спирка
душата ми се извозва в прашен автобус
самата аз чакам някой да ме спаси
от скрибуцането на вратите
от студа полепнал по прозорците
от нахалният дискомфорт.

Затварям очи
и искам да надникна
отвъд своите представи
"Весели Празници" - надпис на някакъв магазин.
а аз какво празнувам
като гладен лешояд
посредствеността пирува над трупа ми.
всеки ден празнувам
в своята тъга.

И единствената бутилка дето ми е сладка
е тази която е със счупено гърло
дето все те порязва
и никога не е достатъчно
аман от тая самота..

0 коментара: